Niet ieder bedrijf heeft de luxe van een dedicated persvoorlichter. Dat hoeft niet erg te zijn, soms is een goed team communicatieprofessionals precies wat je nodig hebt. Als de taken worden verdeeld binnen het team is het wél handig als iedereen weet wat te doen als er een journalist belt of een reputatiecrisis op de loer ligt. Tijdens een communicatietraining van Pressing Matters leert het team alle basics om goed te kunnen woordvoeren.
Tijdens een communicatietraining focus je als team op de voor jullie relevante aspecten van het woordvoerderschap. Of het nu gaat om het schrijven van een scherpe kernboodschap, contact met journalisten of het genereren van free publicity. Je kunt kiezen voor één of meerdere dagen, waarin we aan de slag gaan met actuele casussen. Dit maakt de communicatietraining een combinatie van theorie, praktijk en coaching, zodat jullie daadwerkelijk leren door te doen.
"*" geeft vereiste velden aan
Leer effectief woordvoeren in drie maanden: van het schrijven van een effectief persbericht en het opbouwen van een relevant intern en extern netwerk, tot free publicity genereren en strategisch adviseren tijdens crisis.
Bekijk trainingBen je woordvoerder of communicatieprofessional en toe aan verdieping of specialisatie? Tijdens deze op maat gemaakte, één-op-één training gaan we aan de slag met jouw specifieke leerdoelen.
Bekijk trainingOf je nu woordvoerder, CEO of go-to expert bent: een goed verhaal is één, maar je lichaamstaal is van cruciaal belang als je wilt dat je boodschap beklijft zodra je voor de camera plaatsneemt!
Bekijk trainingEen strategisch advies begint met een goed verhaal. Hoe je boodschap wordt ontvangen, hangt echter voornamelijk af je lichaamstaal.
Bekijk trainingEén presentatie of pitch kan het verschil maken tussen een nieuwe klant, een positief advies of een gemiste kans. Wat maakt dat het ene verhaal wel blijft hangen en het andere niet?
Bekijk training